Translate

30 Mart 2013 Cumartesi

DAMLA KONSANTRE YORUMLARI

arkadaşlar damla hakkında bilgi istiyorumm bizleri ve tüm merak edenleri DAMLA mızla ilgili sonuçlarınızla bilgilendirir misiniz?
Beğen · · · Perşembe, 21:40


  • 6 kişi bunu beğendi.

  • İlkay Murat süpersin sen yaaaa

  • Yesim Aydemir Aynı soruyu ben soracaktım tam damladan ben birsey anlamadım lekeleri çıkartmiyor ????????????????????

  • Yesim Aydemir Nasil kullanıyorsunuz

  • Sadiye Yaşin Ben sıcak suda çözdürüp kullanıyorum çok memnunum

  • Sadiye Yaşin Kullanım şekli çok önemli bence

  • Ersağ Ürünleri Sponsoru Sevinç lekeleri çıkarır...leke oluştuktan sonra kimyasalla müdahele etmeden (kimyasal içerikli ıslak mendil dahi)bir miktar ılık su döküldükten sonra, lekenin üzerini kapsayacak şekilde damlanızdan dökün. Yaklaşık 5 dakika sonra, lekeli bölgeyi rengi solmayan bir bezle ovalayarak siliniz...Damla ile ayna, cam, masa ..vb temizliğinde 1 lt suya 3 damla, halı, koltuk ve kanepelerinizde 1 lt suya 5 damla konularak kullanılır.....

  • Ayşe Keskin Damla ile kursun ve dolma kalem,pastel boya,parmak boyasi yani bir hazirlik sinifinda kullanilan bu tur lekelerle basediyorum...

  • Ersağ Ürünleri Sponsoru Sevinç Vişne lekesi,duvar boyası lekesi(kumaştan,denizliklerden)vb...

  • Pınar Yelekçioğlu teşekkür ederim ERSAĞ AİLESİ...

  • Ayşe Keskin Haklisin Sevinc hanim,damlanin marifetleri saymakla bitmez sprey boya,kan lekesi ,camur iki oglum oldugu icin lekelerle pek bir hasir nesirim denenmis ve sonuc alinmis lekeler tumude

  • Pınar Yelekçioğlu Ayse hnm tecrübelerini zi ve nasil lekeye ne sekilde uyguladiginizi tarif eder misiniz ? ? gerçekten kullanma sekli cok onemli olduğu için tecrubelerinizi onemsiyorum...

  • Ayşegül Çelik benim bluzumdaki nar lekesini çıkarttı leke olan yerlere sürdüm ve diğer çamaşırlarla birlikte makinada yıkadaı sonuç harika

  • Ayşegül Çelik ayrıca fısfıslı şişelerde bir kapak damlayı sulandırıyorum halıdaki lekelerin üzerine sıkıp biraz bekletiyorum sonrada siliyorum bu arada camlarıda çok güzel temizliyor

  • Ismail Macit Ün DAMLA KONSANTRE 2006 YILINDA İLK SATTIĞIM ÜRÜNDÜR...BOYACININ SARI KAPAKLARINI PARLATMIŞTIM.KATALOĞUMUZDA VE ÜZERİNDE YAZAN KULLANIM YERLERİ DIŞINDA SİZLERE TAVSİYEM,ORTALIKTA 250 LİK BİR APARATA SU DOLDURUP YALNIZCA 1 DAMLA DAMLA KONSANTRE EKLEDİĞİNİZ APARATI CAM.MASA, AYNA, ARABANIZIN DIŞI VB HERYERE PÜSKÜRTEREK SİLİNİZ VE KURULAYINIZ...BEYAZ AYAKKABI VE ÇANTALARINIZI SAF DAMLA İLE ORJİNAL HALE GETİREBİLİRSİNİZ...LEKELER İÇİN MUTLAKA LEKEYE ÖNCE SU KOYUP ÜSTÜNE DAMLA DAMLATIP 5 DAKİKA SONRA SİLEBİLİRSİNİZ...BEYAZ ÇAMAŞIRLARINIZI YIKARKEN 1 TATLI KAŞIĞI İLAVE EDEBİLİRSİNİZ...HALI ŞAMPUANI VE DAMLAYI BİRER KAPAK 250 LİK APARATA KOYUP SUYLA DOLDURDUĞUNUZDA ALIN SİZE DİREK LEKEYE PÜSKÜRTÜP KULLANABİLECEĞİNİZ BİR LEKE GİDERİCİ...AYRICA 1 LİTRE SUYA 5 DAMLA KOYARAKTA HALI KOLTUK VE KANEPELERİNİZ İÇİN HARİKA TEMİZLİK ELDE EDEBİLİRSİNİZ.LİTRE BAŞINA BİRKAÇ DAMLA EKLEYEREKTE GENEL TEMİZLİK SIVISI ELDE ETMİŞ OLURSUNUZ.TEMİZLİK SONRASI KURU BEZLE KURULARSANIZ KİRLENME GECİKİR ÖZELLİKLE CAMLAR TOZ TUTMAZ YAĞMURDAN ETKİLENMEZ.. AYRICA METALLERİDE PARLATABİLİRSİNİZ DAMLAMIZLA...SADECE KİMYASALLA MÜDAHELE EDİLEN VE KUMAŞLA BÜTÜNLEŞEN LEKELERİ ORDAN AYIRMAYA KIYAMAZ ZİRA ONLAR EBEDİYYEN BAĞLANMIŞLARDIR BİR DAHA AYRILAMAZLAR...SEVGİYLE...DAMLA KONSANTREMİZ BEKİR BEYİN ÜSTE PARA DA VERDİĞİ İNANILMAZ TASARRUFLU BİR ÜRÜNDÜR ZİRA TAM TAMINA 300 LİTRE ÇIKAR 1 LİTREDEN...BÖYLE BİR ÜRÜN DE BÖYLE BİR ŞİRKETTE BÖYLE BİR HİZMETTE YOK ALTERNATİFSİSİZ HAMDOLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder