Translate

10 Şubat 2013 Pazar

NETWORK MARKETİNG NEDİR

 ÜYELİK İÇİN LİNK İ TIKLAYIN SPONSOR BİLGİSİ KISMINA 508771 İ GİREREK ÜCRETSİZ ÜYE OLABİLİRSİNİZ http://www.ersag.com.tr/account.asp?mod=myaccount&sub=edit&action=register2&red=

Network satış değildir

Devir değişirken müşterilerin beklentileri, davranışları da buna paralel olarak sürekli değişmektedir. Eskilerin bir deyimi vardır “Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer “ derler. Günümüz müşterisinin cebine giden yol ise kalbinden sonra beyninden geçiyor.

Üreticilerin en büyük hayali müşteri adayının kalbinde bir yer edinebilmek. Bunun için farklı pazarlama kanallarıyla müşterisinin kalbine ulaşmaya, iletişimini güçlendirmeye çalışıyorlar. İşte tam bu sırada doğrudan satış/çok katlı pazarlama sistemi devreye giriyor. Çünkü sistemleri tamamen tavsiye üzerine kurulmuştur. Satıcılar ve müşteriler dost. Dolayısıyla ilişkiler dostane bir havada ilerliyor. Böyle ilerlediği için güven en üst düzeyde. Bu tarz büyümeyi seçen şirketler reklâma yatırım yapmak yerine, müşteri hizmetlerine yatırım yaparak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde sağlamaya odaklanıyorlar. Memnun bir müşteri yeni müşterileri getiriyor ve sistem bu şekilde ilerliyor. Kalitesine göre piyasadan daha ucuza alma imkânı olduğu için tüketicilerin eder duygusu daha fazla pekiştiğinden sürekli tercih ediliyor.

Neden Türkiye’de Hızla Yayılıyor?

1.Sistem kazan kazan yaklaşımı üzerine kurulmuş bir sistem.

Hem ürünleri kullanırken kazanıyorsunuz hem de satarken. Çünkü tavsiye ettiğiniz her müşteri üzerinden belli bir kazanç hakkınız var. Sadece siz değil, tavsiye ettiğiniz kişilerde başkalarına tavsiye ettiğinde onlarda kazanıyor.

2.Seçme Özgürlüğü var.

Sistem kurmak istemiyorsanız, sadece ihtiyacınız olan ürünü daha ucuza alabiliyorsunuz.

Eğer bir süre sonra sistem kurmak isterseniz sistem size bu fırsatı da tanıyor.

3.Kendi işinizi kurmanın en kolay ve en ucuz yolu.

Bu tarz pazarlama organizasyonlarında sisteme girmek, kendi işinizi kurmanın maliyeti on-seksen Yeni Türk Lirası arasında. Bir girişimci olarak; bu sermaye ile kendi işinizi kurmak neredeyse imkânsız.

4.Şirket her türlü satış sonrası hizmeti ve pazarlama desteğini sizin için hazırlıyor.

Bu tarz şirketler kurmuş oldukları teslim merkezlerinde kullanıcı ve satıcılara yönelik çalışma ortamları hazırlıyor, ürünleri tanıtan broşür vb materyalleri oluşturuyor, ürün örnekleri bulunduruyor ve eğitimleriyle iş bilginizi sürekli geliştirmeye çalışıyor.

Satın almak istediğiniz ürünü internet veya telefonla sipariş verebiliyor istediğiniz adrese teslim edilmesini sağladığınız gibi ürünlerinizi teslim merkezlerinden anında kredi kartı ya da nakit ödeme sistemiyle alabiliyorsunuz.

5.İşin riski ve zorunlu mesaisi yok.

İstediğiniz kadar çalışabiliyorsunuz. Bu işe girdiğiniz ya da çıkmak istediğinizde bir takım maddi kayıplarınız yok. Ürün stoklamak için ya da satmak için bir işyeri tutmak, stok vb maliyetlere katlanmanıza, nasıl pazarlayacağını düşünmenize gerek yok sistem size işte nasıl başarılı olacağınızı da öğretiyor. Başarılı kişiler modellenebilecek şekilde başarı yöntemleri formülle edilerek size veriliyor.

Zamanınızı kendiniz yönetiyorsunuz. Ne kadar çalışırsanız, ne amaçla sistemdeyseniz sistem size onu sunuyor. Bir ekip içinde sosyal bir çevreniz oluyor ve takım olarak çalışmanızın sonuçlarını görüyorsunuz.

6.Kim olduğunuzun bir önemi yok.

Türkiye ‘de bir işe girmek için bitirdiğiniz okul vb özellikler çok önemlidir. Bu tür sistemlerde ise isteğiniz önemlidir. Dolayısıyla siz işe başlamak istiyorsanız bu işe giriyorsunuz. Yeterli misiniz daha önceki iş tecrübeniz burada önemli değil. İnsanlar sizi etiketinizle değil, çalışma arzunuz ve sonuçlarıyla takdir ediyor.

7.Tek ürünü de toptan fiyatına alıyorsunuz. Aracılara ayrıca para ödemiyorsunuz.

Sadece kendi ihtiyaçlarınızı bile alsanız gene de kazançlısınız. Çünkü sisteme üye olduğunuzda, ekip kurmasanız bile ürünleri piyasa fiyatından %30 daha ucuza alıyorsunuz. Böylece bittiğinde çöpe attığınız kutu maliyetlerinden de kurtulmuş oluyor yani ürünün içeriğine para ödemiş oluyorsunuz. Bu ekonomik refahın her geçen gün azaldığı ülkemizde de büyük bir kazanç kalemine dönüşüyor.

Müşteri Açısından Bu Sistemin Ne Faydası var?

Bu tarz pazarlama sistemleri genellikle daha sonra pişman olmak istemediğimiz deneme yanılma yoluyla ya da araştırarak hatta bir bilene sorarak yaptığımız, satın alma davranışımızı gerçekleştirdiğimiz ürünleri piyasaya sürüyorlar.

Türkiye’de Neden Yaygınlaşıyor?

1.Satan kişinin de alan kişinin de daha sonradan başı ağrımıyor. Çünkü size ürünü tavsiye eden de bu ürünü kullanıyor. O kullanmış memnun ve siz de beğenmezseniz üretici şirket ürününün arkasında duruyor.

Bu durum tüketiciyi de, satan kişiyi de rahatlatıyor ve güvenini pekiştiriyor. Sistemi kullan da rahat, sistemi tavsiye eden de. Sattığı ürüne güvenen satıcı işine dört elle sarılıyor, kazanıyor. Ürünü kullanan kişi de içi rahat ürünü kullanıyor ve biliyor ki bir sorun olduğunda kimle muhatap olacağını biliyor.

Yapılan araştırmalar aklında her hangi bir soru işareti olmayan tüketicilerin acaba diyerek kullanan müşterilere göre memnuniyetinin daha yüksek olduğunu göstermiştir.

2.Türkiye’de

2.1.Nüfusun %45’inin herhangi bir sosyal güvencesi yok. Tüm dünyada Sosyal güvence sistemleri tıkanmaya başladı. Kendi Geleceğiniz için kendi çabanızla bir şeyler yapmak zorundasınız. Para biriktirmeniz için paranız olmalı. Ama siz geçinemiyorsunuz bile.

2.2.Türkiye ‘de okuryazarlık oranı

İlkokul %89,3

Ortaokul 43,2

Yüksek Öğretim %11,8

2.3.Belki de iyi bir eğitiminiz yok?

Belki ev kadınısınız, iş hayatınız hiç olmadı ama siz ev ekonominize katkıda bulunmak istiyorsunuz?Çocuklarınızı büyütürken yarı zamanlı bir iş istiyorsunuz?İyi bir eğitiminiz olsa bile part time kendinize göre bir iş bulmak da kolay değil.

İş yerindeki entrikalardan sıkıldınız ama yeni bir iş bulamıyorsunuz?

İkinci bir işe ihtiyacınız var.

2.3.Yıllık Nüfus Artışı 15,3

2.4.Tek maaşla da emekli maaşıyla da geçinmek çok zor. İkinci bir iş yapmak ya da hukuken emekli olup çalışmak zorundasınız.

Bu koşullarda iş bulmak ve geçinmek nerdeyse imkânsız gibi.

2.5. Emekli yaşı:

Kadınlarda 58

Erkeklerde ise 60

Ortala Ömür İse:

Kadınlarda 71

Erkeklerde 66,4

Bu dünyadan göçüp gitmeden hayat kalitenizi arttırmak, çocuklarınıza iyi bir gelecek kurmak istiyorsunuz, arayış içindesiniz, umudunuzdan ve çalışma isteğinizden başka hiçbir sermayeniz yok.

Size;

Ek Gelir,

Maddi Özgürlük,

Kendi İşine Sahip Olabilmek,

Ölmeden Daha Fazla Boş Zaman,

Bireysel Gelişim,

Sizin Gibi Olan İnsanlara Yardım Etme Fırsatı,

Yeni İnsanlarla Tanışma Fırsatı,

İyi Bir Emeklilik Zamanı,

Başarıyı reçete eden, çok cüzi bir sermaye ve emeğinizi isteyen bir sistem sunulsa geçmez miydiniz? İşte Tüm dünya da olduğu gibi Türkiye’de de birçok kişi kendi hayallerine kavuşmak, başkalarını kavuşturmak için bu sistemlere tutunuyor.

ÖZLEM SELLER
NETWORK MARKETİNG NEDİR?
Network Marketing (Çok katlı pazarlama), doğrudan satışın geliştirilmiş bir türüdür.
Doğrudan satış, en bilinen tanımıyla, bir mal ya da hizmetin, tüketicilere yüz yüze bir ilişkiyle ve genellikle de evlerde, işyerlerinde ve perakende satış noktası sayılamayacak yerlerde, bir satışçı tarafından anlatılarak tanıtıldığı bir satış yöntemidir.
Network Marketing ise, girişimcileri, iki farklı faaliyetleri sonucunda kazanç elde edebildikleri bir doğrudan satış türüdür.
Bunlardan birincisi, kişisel olarak yaptıkları satış veya tavsiyelerden doğan kazanç; diğeri de, uygulanan plana göre, tavsiye ettikleri ve işe giren kişilerin ve sonra da bu kişilerin kayıt ettiklerinin cirolarından doğan kazanç. Bu nedenle Network Marketing, kişiye kendi bağımsız işini kurma ve geliştirme şansını sunan bir olanaktır.
Ne Zaman Doğmuştur?
Uzmanların çoğu, çok katlı pazarlama yöntemini ilk kez başarıyla uygulayan kişinin, Carl Rehnborg olduğu konusunda fikir birliğindedirler. Onun öncesinde, takıma kazandırılan her yeni satış temsilcisi için kendisini getirene prim verilmesi ya da takıma kazandırdığı temsilcilerin satışlarından belirli bir süre bir yüzdenin ödenmesi gibi uygulamalar yok değildi. Fakat bugün anladığımız anlamda, ekibin yarattığı satış hacmi üzerinden sürekli bir kazanç sağlayacak bir program ilk kez, A.B.D.'nde Carl Rehnborg'un sahibi olduğu şirketin ürünlerinin satışında uygulanmıştır.

Carl Rehnborg'un 1934 yılında kurduğu şirketin ilk ismi, California Vitamin Company idi. Sonradan şirketin ismi, Nutrilite Products Inc. olarak değiştirildi. Başlarda klasik bir doğrudan satış programı uygulanmaktayken 1945 yılında Carl Rehnborg, bugünkü çok katlı pazarlama yönteminin tüm temel unsurlarını içinde barındıran bir programa geçti. Kimileri bu programın, Carl Rehnborg'un kişisel bir buluşu olduğunu iddia ederken, kimileri Cambridge Üniversitesi'nde yapılan bir doktora çalışmasıyla doğduğunu, kimileri ise programı Nutrilite'ın Distribütörleri olan Lee S. Mytinger ve William S. Casselberry'nin geliştirdiklerini ileri sürerler.

Nutrilite daha sonra bir anlamda, bir çok katlı pazarlama devinin doğumuna aracılık etmiştir. Nutrilite Distribütörleri Rich DeVos and Jay Van Andel, Nutrilite'dan ayrılarak kendi şirketlerini, ünlü Amway Corporation'ı kurmuşlardır.

Ekonomiye Ne Gibi Yararlar Sağlar?

Network Marketing'in, ekonomiye son derece önemli katkıları vardır. Öncelikle, on binlerce, yüz binlerce insana, iş ve kazanç olanağı sağlayarak, bu kişilerin eksik istihdamlarını önleyerek önemli bir değer sağlar. Network Marketing, bireylere son derece düşük maliyetle ve kolaylıkla kendi işlerini başlatabilme olanağını sunar.

Konunun bir de diğer cephesi, yani, mal ve hizmet üreticileri cephesi vardır. Buradan bakıldığında ise Network Marketing'in, ürünlere, reklam gerekliliğinden ve raflardaki diğer ürünlerle rekabet etme zorunluluğundan kurtulmuş olarak, süratle nihai tüketiciye ulaşmalarına olanak verdiği görülür.

Network Marketing
, dünya üzerindeki her ülkede ve her toplumda başarıyla uygulanabilen bir pazarlama yöntemidir.

Üretici Firmalara Neler Sağlar?

Network Marketing yönteminin üretici firmalara sağladığı en büyük avantaj, çok düşük bir başlangıç yatırımıyla binlerce, hatta onbinlerce kişiden oluşan bir dağıtım ağına sahip olma ve yine çok düşük bir maliyetle ürünleri dağıtma olanağı vermesidir.

Network Marketing sistemini uygulayan bir firmanın dağıtım masrafları, Distribütörlerine(Üyelerine, Temsilcilerine) ödediği ıskonto ve primlerden ibarettir. Bu dağıtım masrafları da, geleneksel dağıtım tarzını (üst toptancı, ara toptancı, perakendeci, reklam) kullanan bir firmanın üstlendiği dağıtım masraflarıyla kıyaslanamayacak kadar düşüktür. Bu nedenle de Network Marketing, üretici firmaya, geleneksel dağıtım tarzını kullanan firmalarla olan fiyat rekabetinde çok önemli bir avantaj sağlar.

Dağıtım yöntemi olarak Network Marketing'i seçen bir şirketin, geleneksel tarzda faaliyet gösteren bir firmanın hiçbir zaman ulaşamayacağı en uzak ilçe ve köylere kadar uzanma olanağı vardır. Geleneksel kanalların kullanıldığı yöntemde, ürünlerin gidebileceği yerler büyük ölçüde toptancılar tarafından ve onların kendi ticari beklentilerine uygun olarak belirlenirler. Oysa herhangi bir yerde, bir Distribütörün yaşıyor olması dahi, o ürünün oraya erişebilmesi için yeterlidir.

Kullanılan bu yüz yüze tanıtım aynı zamanda gerçek hedef kitleye yönelik olduğu için de son derece etkin ve verimli bir tanıtımdır. Reklam olmaksızın bu stratejik seçim, ürünlerin fiyatlarının düşük seviyelerde tutulabilmesine olanak veren ve Network Marketing firmasına diğer firmalar karşısında avantaj sağlayan diğer bir unsurdur.

Network Marketing'in firmaya sağladığı bir başka yarar da, bir cins "görünmezlik" altında faaliyet gösterilebilme olanağı sağlamasıdır. Ürünleri raflara çıkmadığı ve kitle tanıtım araçlarını kullanmadıkları için rakipleri, bu tür firmaları izlemekte güçlük çekerler. Bu, özellikle de lansman döneminde olan bir firmaya önemli bir nefes alma fırsatı verir. Rakipleri, pazara yeni giren bu firmanın stratejilerini öğrenip tepki gösterinceye kadar firma, pazarda ayakları üzerinde durma aşamasına gelmiştir bile.

Uygulayanlara Neler Sağlar?

Network Marketing sistemini seçmiş bir firmanın ekibine kayıt olan bir kişinin elde ettiği ilk avantaj, kendisinin ve ailesinin ihtiyacı olan ürünleri tüketici fiyatı yerine iskontolu, toptan fiyat üzerinden alabilmesidir. Bu, firmadan firmaya değişmekle birlikte, genellikle % 20 ile % 50 arasında indirimli bir alışveriş olanağı demektir.
Bu yarar, bir tüketici olarak elde edilen yarardır ve geniş bir ürün yelpazesine sahip olup bir ailenin çeşitli ihtiyaçlarını karşılayabilen bir firmanın ekibinde bulunan Networkçüler için asla küçümsenmeyecek bir avantajdır.

İkinci avantaj, satış yaptıkça gelir hanesine yazılacak olan satış karıdır. Bu kazanç, özellikle faaliyete yeni başlandığı, henüz ekibin oluşmadığı ilk aylarda gelirin önemli bir bölümünü oluşturur. Network Marketingde kapı kapı dolaşarak satış yapılması beklenmediği ve hatta çoğu zaman teşvik de edilmediği için, Networkçü satışlarını yakın çevresinde yoğunlaştırır, ilk satışlarını gerçekleştirip yüksek kazanç elde eder.

Üçüncü ve aslında en önemli yarar ise ekip oluşturması sonucunda, firmanın teşvik planına ve ekibin performansına göre elde edilecek olan iskontolar ve primlerdir. Network Marketing sisteminin motoru, itici gücü, bu iskonto ve primlerdir. Bir başka deyişle, Network Marketingin sunduğu iş olanağıdır. Ekip kurarak kazanılan iskonto ve primler, Network Marketing sisteminin uygulandığı tüm ülkelerde gerçek zenginler yaratmıştır.

Tüketicilere Neler Sağlar?

Network Marketing sisteminin tüketicilere sunduğu en önemli avantaj, dağıtım ve tanıtım harcamalarından yapılan büyük tasarruflar nedeniyle kaliteli ürünleri, çok ekonomik fiyatlara satın alabilmeleridir. Bu, tüketicinin elde ettiği birinci avantajdır.

Tüketicinin ikinci avantajı, bu yolla satın alacağı ürünler hakkında önceden çok ayrıntılı bilgilere sahip olabilmesidir. Ürünü satmakta olan kişi, tüketicinin belki akrabasıdır, belki arkadaşıdır ama büyük çoğunlukla yakın çevresinden bir kişidir. Tüketici, ürünlerle ilgili her türlü bilgi verici dokümanı kendisinden alabilir; ayrıca Networkçü de, tüketiciye ürünlerle ilgili her özelliği anlatabilir. Bu, özellikle reklam bombardımanı altında şaşırmış günümüz tüketicisi için çok özel bir hizmettir.

Network Marketing sisteminin perakende kanalların gelişmediği yörelerde yaşayan tüketicilere sağladığı en büyük avantajlardan biri, onları ürünlere ulaşabilme ve ürünleri satın alabilme olanağına kavuşturmasıdır. Böyle uzak yerlerde yaşayan tüketiciler, maddi olanakları elverse dahi, perakende satış noktalarında ürünleri bulamadıkları için satın alamazlar. Network Marketing, tüketiciye bu engeli aştıran bir yöntemdir.
ERSAĞ, NETWORK MARKETİNG SİSTEMİYLE ÇALIŞAN,  %100 YERLİ SERMAYE Lİ, ÜLKEMİZİN ENDER KURULUŞLARINADN BİRİDİR.
 NET

1 yorum:

  1. Bu genel halk için bir duyuru, ilgileniyoruz
    Böbrekleri satın almak ve farklı böbrek bağışçılarıyla birlikte çalışabilmek
    Hastalarımız, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin.
    hastamıza böbrek bağışında bulunup bulunmadığınızı onaylayabiliriz ve
    her bağışçıyı büyük ödüller bekliyor.
    E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
    veya whatsapp konusunda bizimle iletişime geçin:
    + 1 (515) 293-5520

    YanıtlaSil