Translate

6 Ocak 2013 Pazar

ERSAĞ YORUMLARI






Ismail Macit Ün
"Birgün herkes organik ve bitkisel içerikli temizlik ve kozmetik urunler kullanacak, her zamanki gibi yine en cok tercih edilen ERSAĞ olacak"Allah'ın izniyle hamdolsun....
Milli Sermayeyi koruyarak borçsuz ve Güçlü bir ülke icin, sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir millet için, insana hizmetin Allah'a hizmet olduğunun bilinciyle tüm insanlığa yaşanabilir bir çevre ve güzel bir Dünya için elele çalışmaya,ömrümüzce elimizden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğiz...Sevgiyle...


 

  •  
ABLAM YURT DIŞINDA YAŞIYOR KENDİSİ HERBALİST YANİ BİTKİ BİLİMCİ AYNI ZAMANDA TERAPİST GEÇENLERDE 1 HAFTALIĞINA ZİYARETE GELDİ VE ÜRÜNLERİ YAKINDAN TANIMA FIRSATI BULDU VE NE DEDİ BİLİYORMUSUNUZ ÜRÜNLERİNİZİN ENERJİSİ ÇOK YÜKSEK,KENDİSİ DE DİŞ MACUNU YAPIYOR ERSAĞ DİŞMACUNU ÇOK BEĞENDİ VE YANINDA GÖTÜRDÜ,ARGAN YAĞLI ŞAMPUAN VE DUŞ JELİNİZDE DE YÜKSEK ENERJİ VAR,DİĞER KİMYASAL DUŞ JELLERİ VE SABUNLAR CİLDİ KURUTUR NEMLENDİRMEK GEREKİR, AMA BUNLARDA BÖYLE BİRŞEYE İHTİYAÇ DUYMUYORSUNUZ VEEE ENERJİSİNİ YÜKSEK BULDUĞU ÜRÜNLERDEN BİRİDE TABİKİ ERSAĞ SIVI EL SABUNU,HARİKA BİR HİS SABUNUN ELİNİZDE BIRAKTIĞI FERAHLIK DEDİ...GELMİŞKEN CİLDİNE TEMİZLEME TONİĞİ VE ÇAMURLA BAKIM YAPTIK VE BAYILDI,KOVAYLA YOKMU BOLCA GÖTÜRSEM YANIMDA DEDİ,YAKINDA MUAYENEHANE AÇACAK VE ERSAĞ ÜRÜNLERİNİ ORDA DA TANITACAK İNŞALLAH...KISACASI ERSAĞ ÜRÜNLERİNİ ÇOK BEĞENDİ VE ENERJİSİNİ ÇOK YÜKSEK BULDU ÜRÜNLERİ ANLATIRKEN BU YÖNÜNEDE DEĞİNEBİLİRSİNİZ...SERPİL KAHRAMAN...BU ARADA YAKINDA ÜYE OLCAK İNŞALLAH...

SİZİNLE ÜRÜNLERİMİZLE İLGİLİ ÇOK GÜZEL BİR ŞEYİ DAHA PAYLAŞMAK İSTİYORUM,ABLAM YURT DIŞINDA YAŞIYOR KENDİSİ HERBALİST YANİ BİTKİ BİLİMCİ AYNI ZAMANDA TERAPİST GEÇENLERDE 1 HAFTALIĞINA ZİYARETE GELDİ VE ÜRÜNLERİ YAKINDAN TANIMA FIRSATI BULDU VE NE DEDİ BİLİYORMUSUNUZ ÜRÜNLERİNİZİN ENERJİSİ ÇOK YÜKSEK,KENDİSİ DE DİŞ MACUNU YAPIYOR ERSAĞ DİŞMACUNU ÇOK BEĞENDİ VE YANINDA GÖTÜRDÜ,ARGAN YAĞLI ŞAMPUAN VE DUŞ JELİNİZDE DE YÜKSEK ENERJİ VAR,DİĞER KİMYASAL DUŞ JELLERİ VE SABUNLAR CİLDİ KURUTUR NEMLENDİRMEK GEREKİR, AMA BUNLARDA BÖYLE BİRŞEYE İHTİYAÇ DUYMUYORSUNUZ VEEE ENERJİSİNİ YÜKSEK BULDUĞU ÜRÜNLERDEN BİRİDE TABİKİ ERSAĞ SIVI EL SABUNU,HARİKA BİR HİS SABUNUN ELİNİZDE BIRAKTIĞI FERAHLIK DEDİ...GELMİŞKEN CİLDİNE TEMİZLEME TONİĞİ VE ÇAMURLA BAKIM YAPTIK VE BAYILDI,KOVAYLA YOKMU BOLCA GÖTÜRSEM YANIMDA DEDİ,YAKINDA MUAYENEHANE AÇACAK VE ERSAĞ ÜRÜNLERİNİ ORDA DA TANITACAK İNŞALLAH...KISACASI ERSAĞ ÜRÜNLERİNİ ÇOK BEĞENDİ VE ENERJİSİNİ ÇOK YÜKSEK BULDU ÜRÜNLERİ ANLATIRKEN BU YÖNÜNEDE DEĞİNEBİLİRSİNİZ...SERPİL KAHRAMAN...BU ARADA YAKINDA ÜYE OLCAK İNŞALLAH...


KENDİ HALİNDE BİR EV HANIMIYKEN ERSAĞLA TANIŞINCA DEĞİŞTİ HERŞEY,ÖNCELİKLE ÜRÜNLERİ KULLANMAK AMAÇLI ÜYE OLDUM AMA MEMNUN KALINCA PAYLAŞMAK,ANLATMAK İSTEDİM VE BUNUN İÇİN YOLLARA DÜŞTÜK.ERSAĞLA TANIŞMAMDAN 2,5 AY SONRA ÖNCÜ OLMUŞTUM,ÜYE YAPIP BIRAKMADIM,ONLARA ERSAĞI DAHA İYİ ANLATMAK İÇİN,BAŞKA ŞEHİRLERDE OLSALARDA,KÜÇÜK KIZIMLA BİRLİKTE YOLLARA DÜŞTÜK,HENÜZ MADDİ BİRŞEY KAZANMADAN,HARCAMAYA BAŞLADIK...EVET PARA KAZANMAK,AİLE BÜTÇESİNE KATKIDA BULUNMAK ÇOK GÜZEL AMA İNANIN BENİM İÇİN İNSAN KAZANMAK DAHA ÖNEMLİ İÇTENLİKLE SÖYLÜYORUM...BUNUN İÇİNDE İNANIN HIRSLARIM YOK, RABBİM HERKESİN RIZKINI AYRI AYRI VERİYOR,AZ ÇOK KISMETTEN ÖTESİ YOK...HASTALIKLAR BU KADAR ARTMIŞKEN,HER MAHALLEDE BİR DİYALİZ MERKEZİ KURULMUŞKEN,KANSER HIZLA CAN ALMAYA DEVAM EDERKEN KAYITSIZ KALINABİLİR Mİ? HAYIR...İNSANLARA ALIŞKALIKLARINI DEĞİŞTİRTMEK ZOR AMA İMKANSIZ DEĞİL...EKİP ARKADAŞLARINIZA HER KONUDA YARDIMCI OLUN,FEDAKAR OLUN... BAZEN SİZİN BU GAYRETİNİZİ GÖRMEZLER,HATTA SİZİ ÇOK ÜZSELERDE,SİZ YILMAYIN,BEN HASSAS BİR İNSANIM,KENDİ KÜÇÜK DÜNYAMDA HERKESİ KENDİM GİBİ BİLİRKEN,İNSANLARLA UĞRAŞMANIN ÇOKTA KOLAY OLMADIĞINI GÖRDÜM,KIRILDIM,YIKILDIM HATTA VAZGEÇMEYİ BİLE DÜŞÜNDÜM,KİMYASALLARDAN KURTULDUM AMA ÜZÜNTÜDEN HASTALANDIM,DUVARI NEM İNSANI GAM YIKARMIŞ ÇOK DOĞRU,İŞTE TAM BÖYLE ANLARDA BİR ÜYENİZİN HAYIR DUASI,ABLA ALLAH SENDEN RAZI OLSUN DEMESİ SİZE HERŞEYİ UNUTTURUYOR...BENİM ÇOK YÜKSEKLERDE,ÇOK KAZANMADA GÖZÜM YOK DÜNYA BENİM OLSA NE FAYDA,RABBİMİN RIZASI OLMADIKTAN SONRA,BENİM AMACIM NE KADAR ÇOK İNSANA ULAŞIP,ERSAĞ ÜRÜNLERİNİ ANLATMAK VE SAĞLIKLI BİR ÜLKEDE SAĞLIKLI NESİLLER İÇİN ÇALIŞMAK...ALLAHA EMANET OLUN...SERPİL KAHRAMAN...









Olcay Kütüçoglu;
su an ersag yaz cöz deniyorum,deterjanlara karsi oldukca hassas bir bünyem var,sirf denemek maksatli ersag yag cözü zemine elimle sivadim,ne kasinti,ne kizarma,ne gerilme,hic bir sey yok ,burnuma herhangi bir kimyasal yok agzimda tadi yoook ,tesekkürler ersag
Argan Yağının Cilt İçin Faydaları :
Ersağ bazı ürünlerde nedenmi argan yağı kullanıyor
1- Kırışıklıkları azaltarak cildinizin sıklaşmasını sağlar.

2- Sivilce tedavisinde oldukça etkilidir.

3- Cildinizin yumuşamasına yardımcı olur.

4-Güneş(UHV zararlı ışınları), sigara, stres, çevre kirliliğinin olumsuz etkilerini ortadan kaldırarak hücrelerin yenilenmesini sağlayarak cildinizi canlandı

5- Ciltteki tahriş ve iltihaplanmayı azaltabilir.

6- Göz altı kırışıklıklarında etkilidir.

7- Hamilelik çatlaklarının önenmesinde faydalıdır.

8- Hem kuru hem de yağlı ciltler için kullanıma uygundur.

Argan Yağının Saç İçin Faydaları



 MUSTAFA AKDEMİR:
Akdeniz Üniversitesi Hastanesi Merkez Laboratuarında Bakteriyolog olarak çalışmaktaydım.

Hatice Hanımın ısrarları ve görevim gereği antibiyotik- antifungal ilaçlara en dirençli hastalık yapan bakteri ve mantarlarla çalıştım. Evlerimizin en kirlik ve hijyen olmayan yerleri Banyo ve tuvaletlerimiz olduğu için çalışmamda Ersağ Banyo Wc ürünümüzü kullandım. Kullanım şeklinde olduğu gibi doğrudan ve 1/3 sulandırarak çalışmalarımı yaptım.

Çalışmalarım sonucunda piyasadaki antibiyotiklerin bile etkili olmadığı bakterileri –mantarları Ersağ Banyo Wc’nin öldürdüğünü gördükten sonra güvenle Ersağ ürünlerini kullanmaya başladım ve memnunum. Hem hijyenik hemde hesaplı ve doğaya en zararsız ürünler olduğu için.




Rumeysa              13/04/2012 21:36
Merhaba ben ersag dan çok memnunum siz kullanan kardeşlerime banyo vc yi aynı zamanda lekelerde kullanmanızı tavsiye ediyorum çok memnun kalacaksınız bir çok zor lekeyi çıkarıyor kullanın ve görün arkadaslar
Bir süre önce evimde temizlik yapmak için Ersag Genel Temizlik ürününü kullandım.Önce kokusu hoşuma gitti.Sonra temizlik gücünü gördüm,harikaydı...Sonra ellerimde bahar gibi bir koku ve yumuşaklık hissettim.Temizlikten sonra ellere bakım gerekirken, ben ellerimi bakıma almış gibi hissettim.Evime gelen çocuklarım kokusunu hemen farketti.Bu deterjan gerçekten farklı ve denenmeli diye düşünüyorum.Tüm hanımlara tavsiye ederim.Sizlere çalışmalarınızda başarılar diler,tebrik ederim...
Dr. Mehtap Akyol
TRB Ürün Belgelendirme Koordinatörü

 
Ramazan Bayramı münasebetiyle Denizli'den akraba ziyareti için ailece, üç günlüğüne Burdur ili Bucak ilçesine gittik..Orada kaldığım müddetçe yaşlı akrabalarımda ve kendi evimde bulaşık yıkadım. Ayrıca gittiğim evde bulunan kimyasal sıvı sabun ve lavaboları ovmak için lavabo temizleyici kullandım. Denizli'ye evime döndüğümde  ellerim yarılmış, yanmalar ve kızarıklıklar oluşmuştu. ERSAĞ sıvı sabunu  ve köpüğünü  krem gibi ellerime  sürdüğümde hiç abartısız  iki gün geçmeden  bu kızarıklık ve yarıklar geçti.”
İYİKİ VARSIN..TEŞEKKÜRLER  ERSAĞ..."
Adı ve Soyadı    : Yaşar  ÖNAL
Mesleği            : Ev hanımı-Bankacı Eşi
Yaşadığı Olay    : Ellerinin Parçalanması
Olayın Yaşandığı Yer : Burdur - Bucak
 
Ablamın göğsünde kist olunca doktor tavsiye etmiş.. bizde Ersağ'a üye olduk kendimize gelişinden alıyoruz. bizden görüp almak isteyenlere de gelişinden veriyorum.. özellikle çamaşır ve bulaşık makinesi deterjanaları çok güzel.
Aynı anda arkadaşım ile aldığım bluzum benim ilk aldığım gibi arkadaşımın da rengi değişince herkes şaşırdı... 2 çocuğum var ve bulaşık mak.den çıksa bile yine de durulayarak veriyordum onlara.. neden arkası çukur bir bardağım var idi içi hep pis su dolu çıkardı önceden.. bu deterjan ile berrak su çıkıyor gözümle görmesem inanmazdım..
Ve yer temizleme , halı şampuanı vb. hepsi ayrı güzel.. yani ben memnumun annem de ve arkadaşlarım da...
Ablam 3 çocuklu ev hanımına yardıma gidiyor, önceden yap yap heryer hemen toz oluyor bitmiyor derdi.şimdi ise işim çok kolaylaştı bu deterjanlarla diyor :) yani anlayacağınız farkı çok var.. Pahalı da değil ve konsantre sulandırarak kullanıldığından da piyasadaki deterjanlardan çok gidiyor.. 6 ay oldu hala bitmedi yarısına geldim :) önceden her markete gittiğimde deterjan reyonuna uğruyordum şimdi unuttum inanın :)oğlum ellerini yıkamayı sevmez idi.. jeli alır suyun altında akar giderdi..ben hep elini ovalardım gidip.. el köpüğü ile el yıkamayı çok sevdi.. içim de rahat böylelikle..."
Nilüfer 

ERSAĞ ürünleri ve marketing sistem
 tesadüfen tanışmıştım.
İlk olarak denemek amacıyla 100 TL sipariş vererek Ersağ ürünlerini kullanmaya başladım.
Ersağ ürünlerinden çok memnun kalmıştım ürünlerin kalitesi çok iyiydi. Ve çevremdeki arkadaşlarıma, dostlarıma da içinde kimyasal olmayan bu Ersağ ürünlerini tavsiye ettim.
Deneyenler artık başka yerden ürün almıyorlardı, Bu sayede birçok sabit müşterim oldu. Ayrıca;ürünler konsantre olduğu için uzun süre bitmiyor ve çok ucuza geliyor.
Artık kesinlikle  Ersağ ürünlerinden VAZGEÇMEM..
Kalitesi, insan sağlığı ve çevre sağlına verdiği önem SERTİFİKALARLA kanıtlanmıştır zaten.
Ersağ madem ki bu kadar sağlıklı ürünleri kullanırken aynı zamanda size BİR EK İŞ FIRSATI da veriyor, neden bu işi  profesyonelce  yapmayalım ki  diyerek Sizlere de yardımcı olabilmek amacıylaekibimiz çalışmalarını yürütmektedir.
SİVİLCESİ OLANLAR SİVİLCE KREMİNDEN ÇOOOK MEMNUN KALDIM SİVİLCELERİM YOK OLDU....
TEMİZLERKEN İYİLEŞTİREN ÜRÜNLER...KULLANIN FARKI GÖRÜN...Bunları Biliyormusunuz ?
Banyo WC
* Banyo wc. ayak egzama ve mayasıllarda etkisi kanıtlanmıştır.Akşamları 3 litre ılık suya 1 kapak banyo wc ilave edip, ayaklarımızı yarım saat bu karışımlı suda bekletirsek 7 gece ayaklardaki yaraların yok olduğunu sizde göreceksiniz.
* Ayrıca bir etkisi de akan kanı durdurur.
* Dişiniz ağrıdığında bir pamuğa banyo wc sıkıp diş dibine koyarsanız ağrı dinecekt...ir.
* Her türlü lekede etkilidir.(meyve lekesi, çay lekesi, kahve, kan, dondurma vs.)
Bulaşık Sıvısı
* Her türlü yanık (ütü, yağ sıçraması vs. üzerine bol miktarda sürerseniz su toplamaz ve iyileşince iz kalmaz.)
* Başımızdaki ve diğer bölgelerdeki yaralara melhem gibi sürersek yaralarımızın iyileştiğini göreceğiz.
Bul Matik
* Mutfak örtülerinde tüm lekelere bir miktar döküp üzerine ılık su döküldüğünde leke çıktığını göreceksiniz.
* Ayrıca kaşık, çatal, bardak kaynatımında şok edici parlaklık göreceksiniz.
* Makinalarda istenmedik sonuç veriyorsa makina tozunun yanına bir şeker kaşığı aktif ekleyin, sonuç harika olacaktır.
* Mutfağın her bölümünde eski yöntem vimler gibi kullanın.
Mobilya Temizleyici
* Sadece mobilyalarda değil harika cam silinir. Ayna gibi parlar, geç kirlenir.
ERSAĞ SEMİNERİNDE YAŞANANLAR
BİR ERSAĞ SEMİNERİ VERİYORUM,SORDUM KATILIMCILARA,SÜPER GÜÇLERİN PETROL YATAKLARINDA GÖZLERİ VAR MI? EVET DEDİLER.PEKİ SU YATAKLARINDA GÖZLERİ VAR MI DİYE SORDUM,EVET DEDİLER.O ZAMAN NEDEN KENDİLERİ DETERJANLARDA KULLANDIKLARI FOSFAT ORANINIDA % 5'i GEÇMİYORLAR YA DA KULLANMIYORLAR DA BİZDE NEDEN %30-35 LERE KADAR İZİN... VERİYORLAR,ÜSTELİK ARİEL ŞARON'UN ARİEL'İNİ ÜRETEN İSRAİL BİLE BİZDEN SU ALMAY...A ÇALIŞIRKEN NEDEN BUNU YAPIYORLAR YOKSA PETROL GİBİ SULARIMIZI DA MI ONLARDAN ALALIM İSTİYORLAR DİYE SORDUĞUMDA BİR BEY SÖZ İSTEDİ (YABANCIYMIŞ VE TÜRKÇE BİLİYORMUŞ)VE PEK ÖYLE DEĞİL DEDİ,NASIL PEKİ DEDİĞİMDE DE CEVABI ŞU OLDU,SİZ GEÇ BİLİNÇLENİYORSUNUZ,BİZ ERKEN BİLİNÇLENDİK...Siz olsanız bunu yaşayan ki duydunuz işte aldatıldığımız gerçeğini hala yabancı kökenli fosfatlı her türlü zararlı kimyasalın içeriklerinde cirit attığı ne insanın ne çevrenin ve gelecek nesillerin umurlarında olmadığı sevgiden yoksun üreticilerle ve yalnızca cebini düşünenlerle, yıllarca araştırma yapıp Hindistan'ın RITHA/Sapindus Mukorossi)oralarda sabun kestanesi yada fındığı denilen bitkiyi işleyip insanlığa zararsız ve çok düşük organik kimyasallarla temizlik ve kozmetikte insanlık için bir DEVRİM sayılabilecek bir ürün yelpazesini gerçekleştirerek armağan eden ERSAĞ'ımız arasında bir tercih yapmanızın zamanı gelmedi mi hala?Hem sağlık,hem tasarruf,hem kendiniz hemde ülke ekonomisine katkı sağlamakla kalmayacak insanlardan dua alabilecek sonuçlara tanık olacağınız gibi isterseniz hayatınızı da olumlu yönde inanılmaz değiştirebileceksiniz...Bende detaylıca bir sunum daha size artık Siz Bilirsiniz:::
Merhaba ben Hanife AKILLI Ersağ üyesiyim.

Hep temiz olmam ve çevremi temiz tutmam için uyarılarak büyüdüm. Ölümün ve misafirin ne zaman geleceği belli olmaz ifadeleri ile donatıldım. Bunuda çok güzel uyguladım. Deterjanlar benim parçam olmuştu, özellikle çamaşır suyu vazgeçilmezim idi. Çamaşır suyunun kokusunu evimde ve elimde duymadığım zaman temiz hissetmiyordum. Fakat son zamanlarda halsizliğim çok artmıştı; farklı farklı alerjik rahatsızlıklara yaşıyor, sık sık solunum zorluğu çekiyordum. Kan tahlillerinde demir oranım ve kırmızı kan hücrelerim düşüyordu. Baygınlıklarımda eklenince lösemi olabileceğim teşhisi kondu. Çeşitli tahliller sonucunda doktorum bana ne kadar temiz olduğumu sordu. Özellikle hijyen için çamaşır suyunu kullandığımı; hatta içilebilecek bir şey olsa içip içimi temizleyeceğimi söyledim. Doktorumdan kocaman bir aferin aldım. Bunu başardığımı deterjanların içinde bulunan ve benim daha önce önemsemediğim çeşitli zararlı maddelerin özellikle klor gazının vücudumda biriktiğini öğrendim. Biz bunları bilinçsizce kullandığımızda vücudumuzda biriktiriyoruz. Her yıkadığımız bulaşıkta , çamaşırda, soluduğumuz havada tekrar tekrar alıyoruz. Çünkü kullandığımız deterjanlar sadece vücudumuza değil, doğaya zarar veriyor. Evimizden çıkan sular zehirli madde olarak toprağa ve yer altı sularına karışıyor. Bizlerde o toprakta yetişip , sulanan ürünleri yiyoruz sularımızı içiyoruz.

Doktorum bana iki yol çizdi. Ya ailemle sağlıklı bir yaşam ; ya da ömür boyu hastalık pençesinde kıvrananbir insan. Ne yapmam gerekli idi sağlıklı olmam için?
Bana insanların var olduğundan itibaren temizlendiklerini fakat benim gibi zehirlenip, zehirlenmediklerini söyledi, ilk şartı vazgeçilmezim olan çamaşır suyu ile vedalaşmam oldu.
Bunu yapamadığım ve deterjanlardan uzaklaşamadığım sürece, tedavinin uzayacağını , daha zorlu sürece gireceğini öğrendim. Aman Allah’ım bu bir sınav mı?
Eşimin ve çevremin hastalığımın boyutundan haberleri yoktu. Onlar az yemek yediğim için halsiz ve kansız kaldığımı sanıyorlardı. Çünkü son netice alınana kadar onlardan sakladım. Sonuç ne olursa olursa olsun önce kendim öğrenmek istedim. Şükürler olsun korkulan olmadı. Tabiî ki kullandığım deterjanlardan vazgeçersem.
Olayı eşimle paylaşmanın zamanı gelmişti. Beni dinledi ve evimizdeki bitkisel içerikli ürünleri yani sevgili arkadaşım ve sponsorumun bana getirdiği Ersağ ürünlerini denememi önerdi. Eşim evdeki ürünlerden numune alarak laboratuarda tahlillerini yaptırdı. Hastalığımı öğrendiği için artık her şey onu tedirgin ediyordu. Gelen sonuç mükemmel idi. Bir gıda mühendisi arkadaşımda o sırada benden test etmek için ürünlerden istemişti. Yanına gittiğimde ona başımdan geçen bir olayı anlattım. Aşırı sivri sineğin olduğu bir dostumuzun sahildeki yazlığına gittiğimizde duş jelini kollarıma ve ayaklarıma sürdüğümü ve sineklerin beni ısırmadığını anlattım. Arkadaşım gülümseyerek ürünün kendini test ettiğini söyledi. Çünkü bitkisel içerikli ürünlere sinek, börtü böcek gelmezmiş. Çok eski zamanlarda insanlar çocuklarını bağda , bahçede büyüttükleri için onları yani bebekleri gül suyu ile silerek beşiğine yatırırlarmış. Kundağına fesleğen yaprakları koyarak korumuşlar.

Şimdi gerçek vazgeçilmezim ERSAĞ ŞİRKETİ’nin ürünleri.
  Ben Sevim AKSU.

Ben Ersağ ürünlerini tanımadan önce ellerim çok kötüydü. Ellerim, ayaklarım, belim her yerimde yara vardı. Vücudumun tamamında egzama vardı. Ama şimdi hiçbir şey kalmadı. Yönetim Kurulu Başkanı’mız BEKİR SARI başta olmak üzere Ersağ’daki çalışan herkese çok teşekkür ederim. Ersağ’dan önce okula gidemiyordum. Arkadaşlarım ve öğretmenlerimin yanında kısa kollu tişört giyemiyordum. Ersağ’la tanışıp ürünlerini kullandıktan sonra şimdi istediğim şekilde giyinebiliyorum. Ellerim ve yüzümdeki yaralardan dolayı çarşıya pazara gidemiyordum. Şimdi ise gönül rahatlığıyla çarşıda gezebiliyorum. Toplum içerisinde mutlu bi şekilde özgürce hareket edebiliyorum.

Ben yeni hayatım ERSAĞ’A borçluyum.

Ersağ ürünleri kaşıntıyı bile kesiyor. Egzama sedef rahatsızlığı olan kişiler rahatlıkla bu ürünleri kullanabiliyor. Doktora gittiğimde egzamanın geçmeyeceğini söylediklerinde yıkılmıştım. Ama Ersağ ürünlerini kullandım ve rahatladım. Herkese tavsiye ediyorum.

Vücudunda egzama olanlar beni çok daha iyi anlayacaktır. Egzama olan bölgeye kimyasal deterjanlar değdiğinde kaşıntı, kanama yapıyordu. Uyku uyutmuyordu. Ersağ ürünlerini bana önerdiklerinde ‘Ben o kadar ilaç kullandım fayda bulamadım, temizlik ürünümü fayda sağlayacak diye düşündüm.’ Ancak geçmişte yaşadığım olumsuzlukları şimdi yaşamıyorum, çok mutluyum. Ersağ ailesi beni çok sevdi, ben de onları çok sevdim. Benim daha önceden bir ailem vardı, şimdi ise birçok ailem oldu.



İYİKİ TANIDIM SİZİ ERSAĞ.

SEVİM AKSU /ANTALYA www.ersag.com.tr sponsor no 508771                                                                                                                                                                                                                   HATİCE ŞARBAK
                                                                                                                                                                 Ersağ ürünlerinin doğallığı konusunda çok sayıda soru alıyoruz.

Aslında bu durum çok da normal.Çünkü insanlar; Nasıl oluyor da, Ersağ Temizlik ürünleri kimyasal inorganik etkenler olamadan, bu kalitede üretilebiliyor.?

Nasıl oluyor da bu ürünler, özellikle temizlik ürünleri katkısız bu denli köpürebiliyor..? diye soruyorlar.

Aslına bakarsanız bu soruyu ilk zamanlar biz de sormuştuk.

Bunun tek cevabı RİTHA Bitkisi dir.

Peki nedir bu RİTHA bitkisi::?

Botanik te Sapindus Mukorossi, Sapindus Emarginatus, Sapindus Trifoliatus, Soapnut gibi isimlerle anılır.

Soapnut ağacı Ritha: Hindistanda yetişen bir ağaçtır.

Ayrıca sabun somun ağacı olarak bilinen asaya ve alt tropikal bölgelerde yetişir.

Meyveleri temmuz ,Ağustos görülür ve Kasım-Aralık aylarında olgunlaşır.

Rita ahşap, sret ve açık sarı renklidir.

Çinli köylüler geleneksel sabun yapmak için kullanırlar.

Ritha cilde sürüldüğünde, cildi besler, güzelleştirir ve çilleri ve lekeleri giderir.

Sıvı sabun ve şampuanlarda da kullanılır.

Hindistan ve Nepalde insanlar yüzyıllardır çamaşırlarını Ritha ile yıkarlar.

Ciltteki olumlu etkileri nedeniyle de kırsal halk tarafından çok değer verilir.

Bu bilgedeki insanlar, Ritha dan doğal olarak ürettikleri şampuan ve sabunlarla saçlarını ve vücutlarını ve çamaşırlarını yıkarlar.

Ritha ürünleri ev temizliği, insan temizliğinde ve evcil hayvanlaın temizliğinde sıkça kullanılır.

Enfeksiyon ve böcek sokmalarına karşı kalkan dır.

Cildi besler, yumuşatır ve pürüssüz bir hal almasını sağlar.

Çatlamış elleri onarır.

Etkileri elde ve ciltte 2 hafta içinde gözle görünür bir hale gelmeye başlar.

Saç bakımı ,kepek önleyici, saç ve vücuttaki parazit ve bit önleyici olarak son derce etkilidir.

Ritha, Egzema, kronik kaşıntı ve sedef hastalığı gibi cilt rahatsızlıklarında doğal bir iyileştirici olarak etki gösterir.

Kimyasal temizlik maddelerinde ve deterjanlardaki gibi, optik beyazlatıcılar olmadan, beyazlık sağlar.

İpek ve yünlüler için idealdir.

Mutfak dostudur. Tabak, Çatal, Bıçak ve yağlı tavalar rahatlıkla tertemiz olur.

Bulaşık makinesi dostudur.Kimyasal deterjanlar gibi kalıntı bırakmadığı için makinanızın tıkanmasına ve arızaya sebep olmaz.

Diş temizleme, mücevher parlatma, cam temizliği, boya ve hatta araç yıkamada çok etkilidir.

Sprey olarak püskürtüldüğünde, haşere, yaprak biti, karasinek de dahil olmak üzere, kullanılan ortamdan uzaklaştırır.

Özellikle allerjik bünyesi olanlar için, nörodermetit den yakınan ve hassas ciltler için kimyasal deterjanlar azdırıcı bir rol oynarken Ritha dan üretilen,

ERSAĞ Temizlik üreünleri bu kişilerde güvenle kullanılabilir.

Diş çürüklerinin tedavisinde çok önemlidir.

Ritha İle üretilen ERSAĞ TEMİZLİK ÜRÜNLERİ ile doğallığın keyfini Yaşayacaksınız
fatma çelikadam                                                                                                                     
http://www.facebook.com/pages/ERSA%C4%9E/311101968984079?ref=stream


Ben Tekirdağ’dan Hülya EGE.

Yıllardır sivilce problemiyle uğraşıyorum. Sürekli doktor tedavisi, haplar, kremler. Ama sonuç ne yazık ki aynı. Geçtiğini zannediyordum ama sadece yatışıyordu. Fakat tekrar oluşuyordu. Daha sonra Ersağ ile tanıştım. Ersağ Anti Akne’ye başladım. Bir aya yakın kullandım. İlk günlerde sivilcelerimin daha da arttığını gördüm ve üzüldüm, iyi gelmediğini zannettim. Oysa ki tüm deri altındaki sivilceleri dışarıya atıyormuş önce. Sabah akşam yüzümü sıvı el sabunuyla yıkayıp daha sonrada Ersağ Anti Akne’yi sürdüm ama düzenli olarak. Harika bir ürün sadece sivilcede değil Hemoroid içinde çok etkili bir ürün çok memnunum.

Hep bana Ersağ ürünlerinin ilaç olmadığını söylediler. Ama içeriğindeki Bitki Extratlarına baktığımda her şeyin doğada olduğunu bir kez daha anladım.

ERSAĞ’ A SONSUZ TEŞEKKÜRLER.
   HAİCE ŞARBAK


























BİTKİSEL ERSAĞ ÜRÜNLERİNİN FAYDALARI
Banyo wc. ayak egzama ve mayasıllarda etkisi kanıtlanmıştır. Akşamları 3 litre ılık suya 1 kapak banyo wc ilave edip, ayak...larımızı yarım saat bu karışımlı suda bekletirsek 7 gece ayaklardaki yaraların yok olduğunu sizde göreceksiniz.

* Ayrıca bir etkisi de akan kanı durdurur.

* Dişiniz ağrıdığında bir pamuğa banyo wc sıkıp diş dibine koyarsanız ağrı dinecektir
.
* Her türlü lekede etkilidir.(meyve lekesi, çay lekesi, kahve, kan, dondurma vs.)

Bulaşık Sıvısı
* Her türlü yanık (ütü, yağ sıçraması vs. üzerine bol miktarda sürerseniz su toplamaz ve iyileşince iz kalmaz.)

* Başımızdaki ve diğer bölgelerdeki yaralara melhem gibi sürersek yaralarımızın iyileştiğini göreceğiz.

Bulaşık Matik
* Mutfak örtülerinde tüm lekelere bir miktar döküp üzerine ılık su döküldüğünde leke çıktığını göreceksiniz.

* Ayrıca kaşık, çatal, bardak kaynatımında şok edici parlaklık göreceksiniz.
* Makinalarda istenmedik sonuç veriyorsa makina tozunun yanına bir şeker kaşığı aktif ekleyin, sonuç harika olacaktır.

* Mutfağın her bölümünde eski yöntem vimler gibi kullanın.

Mobilya Temizleyici
* Sadece mobilyalarda değil harika cam silinir. Ayna gibi parlar, geç kirlenir.

Masaj Kremi
* Yolculukta ve topuklu ayakkabıda şişmeyi engeller.

* Buhuseptin yapımında 7 gün sonra sinüzit söktürür.

* Bayanlarda adet döneminde kasık bölgesine masaj uygulayın ağrı ve şişlik gidecektir.

* Boğaz ağrısı, sırt kuluçları, eklem ağrıları, burkmalarda ağrı gidericidir.
* Yorgun ayakların yorgunluğunu giderir.

Sıvı Sabun
* Sıvı sabun köpük aparatına 1/3 oranında sulandırırsanız kullanabilirsiniz.

Duş Jeli
* Çocuklarda ve kilolu insanlarda pişik önleyici ve tedavi edicidir.
* Ayaklardaki topuk çatlaklarını ve sertliği giderir



























Gülcan Subaşı Aydın;

Bu gün çok mutluyum arkadaşlar:) ürünlerimiz sayesinde amcamın gelini ellerindeki egzama ve mantardan kurtuldu, haberini yeni aldım tırnakları bile sökülmeye başlamıştı o kadar kötüydüki doktorlar hiç bir sabunkullanma demişler ve ben sadece sıvı el sabunu ve bulaşık sıvımızı verdim bir haftada etkisini gösterdi,iki üç hafta kadar oldu kullanmaya başlayalı çok mutlular ve çok dua ediyorlar... Bekir beyden bize bu güzel harika ürünlerle tanıştırdığı için razı olsun... Benim sponsorum olan Emine sarıkaya hanımdan, Meral şen hanımdan, ayrıca Tarsus büro müdürü Çiğdem erçin hanımdan Allah razı olsun...İsmail Macit Ün bu sayfada bizlere faydalı olduğunuz için sizdende ALLAH RAZI OLSUN...ERSAĞ İYİKİ VARRRRR....
EDA

Eşim Ersağ diye bir üründen bana bahsettiğinde çok önyargılıydım ve bilindik markalardan vazgeçmeyi hiç düşünmüyordum, ne yalan söyleyeyim. Başta çamaşır tozu kullanmaya başladım ve güzel sonuçlar aldım. Çamaşır tozu tutunca bulaşık makinama da kullandım onda da aynı şekilde güzel sonuç verdi.

Yavaş yavaş önyargılarım kırıldı ve şimdi evdeki tüm kimyasalların yerini tek tek Ersağ ürünleri ile dolduruyorum.Fazlaca bi maliyeti de bana olmuyor; çünkü kullandığım ürünler konsantre olduğundan 2 ila 4 ay arası gidiyor.
Hem ileriki alışverişimde aynı ürünü daha ucuza alıyorum,yanında bedava ürünlerde artısı. Öncelikle size tavsiyem benim gibi ön yargılı olmayın.


























 ÜYELİK İÇİN LİNK İ TIKLAYIN SPONSOR BİLGİSİ KISMINA 508771 İ GİREREK ÜCRETSİZ ÜYE OLABİLİRSİNİZ http://www.ersag.com.tr/account.asp?mod=myaccount&sub=edit&action=register2&red=



Meryem

Sponsorum bana ersağ bulaşık sıvısının yanıklara iyi geldiğini söyledi duyunca şaşırdım bu kadarda olmaz dedim ama yinede denemek istedim. bir gün akrabalar toplandık birlikte çay saati yaptık beraberce çay içiyorduk. Kuzenlerimden birinin eline çay döküldü, koluna kadar dökülmüş çay. Aklıma direk bulaşık sıvısı geldi acaba sürsem mi dedim pek emin değildim ama onlara bahsettim ve sürdüm. Sürdükten yarım saat sonra ne acısı ne kızarığı kalmadı. Benimle beraber oradakiler de bu olaya şaşırdı. Aklınızın bir köşesinde bulunsun :)


Adem

Piyasadaki ürünlerle arasında bir fark var,bu kesin. Akne ve sivilcelere karşı Ersağ akne kremini kullandım 1 hafta içinde sonuç verdi.

11 yorum:

  1. Akne ve sivilceler için neler alınmalı ve nasıl kullanılmalıdır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/Ersag761300.Osmaniye

      ekleyin sorularınızı cevaplıyayım.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ben evimde tüm temizlik malzemelerimi ersağ kullanıyorum ve cok memnunum. Mutfağın kücük oldugu icin sürekli elim su altında bulaşık biriktiremiyorum ve elimde yıkıyorum sürekli ve inanın hic bi çatlama kuruma olmadı üstelik cok soguk bi ilde yasıyorum. Cilt temizliğinde de her zaman dermo kozmetik ürünlerini terch ederdim ersağ ile tanıyınca onu da degistirdim ve onlardan da cok memnunum. Önümüzdeki ilk alışverişte göz kremi alcam ama kimse yorum yapmamıs bende merak ediyorum nem konusunda nasıl oldugunu, iyi nemlendirdiğini düsünüyorum ama denemedim sadece bitkisel oldugu icin alıcam gerisi önemli degil bakalım

    YanıtlaSil
  4. Ben evimde tüm temizlik malzemelerimi ersağ kullanıyorum ve cok memnunum. Mutfağın kücük oldugu icin sürekli elim su altında bulaşık biriktiremiyorum ve elimde yıkıyorum sürekli ve inanın hic bi çatlama kuruma olmadı üstelik cok soguk bi ilde yasıyorum. Cilt temizliğinde de her zaman dermo kozmetik ürünlerini terch ederdim ersağ ile tanıyınca onu da degistirdim ve onlardan da cok memnunum. Önümüzdeki ilk alışverişte göz kremi alcam ama kimse yorum yapmamıs bende merak ediyorum nem konusunda nasıl oldugunu, iyi nemlendirdiğini düsünüyorum ama denemedim sadece bitkisel oldugu icin alıcam gerisi önemli degil bakalım

    YanıtlaSil
  5. NETWORK MARKETİNG SİSTEMİ İLE PARA KAZANMAK İSTİYORSANIZ DOĞRU ADRES SİLVA PAZARLAMA ÜYELİK AİDATI YOK SİPARİŞ VERME ZORUNLULUĞU YOK. SICAK SATIŞ KARINIZ %20-50 ARASI DEĞİŞMEKTEDİR.MİKROFİBER,BİYOLOJİK TEMİZLİK ÜRÜNLERİ VE DAHA BİRÇOK ÜRÜN ÇEŞİDİ. DETAYLI BİLGİ İÇİN 444 1 761 NOLU TELEFONDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.HELAL SERTİFİKALI VE DOĞAL ÜRÜNLER..

    YanıtlaSil
  6. eldeki mantara ne iyi gelir yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  7. El ve ayak mantarına Ersag banyo vc ve diger ürunleri kullanilmalıdır.

    YanıtlaSil
  8. El ve ayak mantarına Ersag banyo vc ve diger ürunleri kullanilmalıdır.

    YanıtlaSil
  9. Ersağ ürünleri kullanıyorum temizlik ve gıda menunum HasanAli Beye teşekkür ederim https://www.ersagkocaeli.com/

    YanıtlaSil
  10. Ersağ ücretsiz üye olmak ve sipariş vermek profilimdeki deneyleri izlemek için ınstagram @ersag2 takip edin

    YanıtlaSil